Lancering Strippenkaart

Als u de volgende vragen bevestigd beantwoord, dan is de P&O strippenkaart iets voor u!

  • U heeft geen eigen personeelsafdeling of personeelsadviseur,
  • U wordt geconfronteerd met personele vraagstukken waarvoor u geen tijd heeft, maar wel belangrijk voor uw bedrijfsvoering,
  • U wilt deze vraagstukken professioneel aanpakken.

Voor wie
De p&o strippenkaart is een abonnement voor het midden- en kleinbedrijf.
De organisatie heeft geen P&O afdeling, de P&O taken ondergebracht bij een secretaresse of boekhouder en er is onvoldoende werk om een hrm medewerker in dienst te nemen.
Het is de wens van de ondernemer/directeur om het maximale uit zijn personeel halen en heeft voor sommige hrm onderwerpen te weinig kennis in huis.

Wat houdt het in
Het hrm abonnement is gegoten in de vorm van een strippenkaart. Deze wordt van te voren aangeschaft. Aan de strippenkaart zijn hrm diensten gekoppeld. Per dienst wordt 1 of meerdere strippen gebruikt.
De strippenkaarthouder bepaald zelf wanneer hij de kaart gebruikt.
Voor hrm diensten die niet op de lijst staan, worden separate afspraken gemaakt.

De strippenkaart heeft een geldigheidsduur van 1 jaar na datum aanschaf. 1 strip staat voor 1 uur werk.

Waarom een hrm strippenkaart
Hrm onderwerpen waarvoor u geen tijd heeft, maar wel belangrijk zijn voor uw bedrijfsvoering worden professioneel opgepakt.

  • De drempel verlagen om hrm diensten af te nemen, u heeft een abonnement
  • U bepaalt zelf waaraan en wanneer u strippen afneemt
  • U gaat geen lidmaatschap aan en betaald voor diensten/producten die u niet gebruikt
  • U heeft geen medewerker op de “pay-roll” staan maar wel de hrm adviseur om de hoek
  • De hrm adviseur heeft een gezicht en kent uw organisatie

Mijn uitgangspunt is dat HRM werk = mensenwerk

Klantcontact staat bij mij hoog in het vaandel. Aanwezig en zichtbaar zijn op de werkvloer vind ik dan ook belangrijk, hiervoor hoeven geen extra voorzieningen worden getroffen.

Neem contact met mij op voor meer informatie

 

Gepubliceerd door

Margaretha Heimensen

Als kind wilde ik in de gezondheidszorg werken. Mensen helpen en ten dienste staan aan een ander, leek mij het "mooiste" om te doen. Als een rode draad lopen deze 2 aspecten door mijn loopbaan, alleen nu met een andere intensiteit. Mensen helpen is adviseren over diverse p&o onderwerpen geworden. Het "ten dienste staan aan" is veranderd in begeleiden, de ondernemer rust geven in zijn personeelsmanagement. Ik krijg energie wanneer de juiste persoon op de juiste plek en op het juiste moment in positie is gebracht. Mijn motto is dan ook: "Creëren van balans tussen mens en organisatie".

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.